תפיסות בניהול איכות סרטון להעשרה

ניהול איכות בארגון

"TQM היא שורה של פעילויות מערכתיות, הנעשות על ידי כלל הארגון, כדי להשיג בצורה יעילה את מטרות הארגון וכך לספק מוצרים ושירותים ברמת האיכות שתספק את הלקוחות, בזמן ובמחיר המתאימים".

ניהול איכות בארגון היא חלק מאסטרטגיית ניהול, שמטרתה הטמעת מודעות לפעילות איכותית בתהליכים ארגוניים,  תוך כדי ביצוע שיפור מתמיד בארגון על-מנת לספק את כל הדרישות והצרכים של הלקוחות.

מטרת הקורס

  • איכות מוצר
  • איכות תהליך ייצור
  • איכות שירות
    • שירות ציבורי
    • שירות בסקטור הפרטי
    • שירות רפואי
  • איכות תהליכי ניהול

איך לעשות זאת?

מאמרים נוספים

ניהול ידע בארגון

מהו ניהול ידע בארגון  מהות ניהול הידע בארגון היא תפיסה ניהולית המבוססת על תהליכים עסקיים בליבת הארגון ותשתיות תומכות שיטות

קרא עוד »